سقف کاذب کناف

دکوراسیون داخلی زاگرس نما

دکوراسیون داخلی زاگرس نما

سقف کاذب کناف

گروه معماری زاگرس نما

مرکزی فعّال و مطمئن برای: مشاوره، طرّاحی، دکوراسیون، نظارت و اجرای پروژه های: ساختمانی(آپارتمان، ویلا و ساختمان های صنعتی) درمانی(بیمارستان، کلینیک، مطّب، داروخانه) هنری(گالری، آتلیه) تجاری (نمایشگاه، فروشگاه، آرایشگاه) خدماتی (غرفه های نمایشگاهی و دفاتر فروشگاه های لوازم الکترونیکی والکتریکی، بانک ها، سوپرمارکتها، هتل های پذیرایی، اماکن اقامتی) پروژه های دکوراسیون داخلی منازل، اداری، مراکز آموزشی، ورزشی و ... در خدمت شماست.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

سقف مشبک

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

       معرفی سقف کاذب مشبک

نصب سریع و آسان: اجرای سریع و آسان زیرسازی، قرار دادن تایل ها به صورت وزنی (بدون نیاز به اجرای پیچ) و عدم نیاز به درزگیری و رنگ آمیزی، عوامل مهم در سرعت بالای اجرای این ساختار بوده به طوری که با حداقل نیروی انسانی می توان در کمترین زمان ممکن سطوح وسیعی را پوشش داد. سرعت اجرایی بالا در کاهش هزینه های زمان و بازگشت سریع سرمایه بسیار موثر است.

حذف عملیات رنگ آمیزی: در صورت استفاده از تایل های پیش رنگ شده و یا تایل های روکش دار، عملیات رنگ آمیزی به طور کامل حذف شده و بدین ترتیب زمان اجرای کار کاهش می یابد.

دسترسی آسان به فضای تاسیساتی: با توجه به این که تایل های سقفی تنها به واسطه وزن خود در درون شبکه معلق قرار دارند، امکان دسترسی سریع و آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب با برداشت تایل ها میسر می گردد. این ویژگی، تعمیر و نگهداری تاسیسات را در مرحله بهره برداری از ساختمان بسیار آسان می سازد.

تعمیر و نگهداری آسان: در صورت آسیب دیدگی تایل ها، نیازی به انجام عملیات تعمیری یا ترمیمی نبوده و صرفا با برداشت و جایگزینی تایل ها، آسیب دیدگی بر طرف می شود.

تنظیم شرایط آکوستیکی فضا *: یکی از کاربرد های متداول این نوع سقف، تنظیم شرایط آکوستیکی فضا از طریق جذب صوت است.

  در این حالت از تایل های آکوستیک (جاذب صوت) استفاده می شود.



سقف مشبک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
بهمن گراوند

سقف مشبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی